Sprzedaż turbosprężarek nowych i regenerowanych

Poza usługami naprawczymi zajmujemy się sprzedażą turbosprężarek. W naszej ofercie znajdziecie Państwo szeroki wachlarz nowych turbosprężarek do wszystkich marek samochodów osobowych i ciężarowych. Dostarczamy nowe turbosprężarki takich marek, jak Garrett, IHI, KKK czy Mitsubishi. Asortyment Turbolux zawiera modele do wszystkich popularnych modeli samochodów europejskich, japońskich i amerykańskich. Prowadzimy także sprzedaż zregenerowanych turbosprężarek, które jakością i wytrzymałością nie odbiegają od produktów fabrycznie nowych. Oferujemy wyłącznie oryginalne turbosprężarki! Na rynku pojawiają się tanie zamienniki z krajów azjatyckich, lecz takich nie sprzedajemy. Nasz serwis turbosprężarek chętnie udzieli fachowej pomocy, w doborze właściwej sprężarki do typu i modelu pojazdu.

Turbosprężarka - nowa czy regenerowana?

W przypadku wystąpienia awarii turbosprężarki, wielu kierowców zastanawia się czy lepiej turbosprężarkę regenerować, czy wymienić ją na nową. Z góry odradzamy zakup używanej turbosprężarki niewiadomego pochodzenia, szczególnie na stacji demontażu lub portalu aukcyjnym. Nie wiadomo, w jakim stanie są wszystkie podzespoły turbiny, jaki ma przebieg i w jakich warunkach była użytkowana. Bez specjalistycznych urządzeń nie da się dokładnie zweryfikować stanu turbosprężarki przed zakupem. Niekiedy dochodzą problemy podczas montażu turbosprężarki – producenci samochodów nieraz w jednej generacji modelu stosują różne turbiny. Czasem przy okazji face liftingu danego modelu zostaje wprowadzona zupełnie inna turbosprężarka, co zwykle wiąże się z wymianą pozostałych elementów układu doładowania, jak na przykład intercooler. Przyjrzyjmy się wadom i zaletom sprężarek regenerowanych i nowych.

Nowe turbosprężarki – Wady i zalety

Największą zaletą nowej turbosprężarki jest fakt, iż otrzymujemy… nową turbosprężarkę. Mamy pewność, że produkt będzie spełniał wszystkie wymagania producenta, zostanie dokładnie dobrany do silnika Twojego samochodu i posłuży przez wiele lat. Jest to rozwiązanie bardzo wygodne, ponieważ kupujesz nową turbinę, montujesz ją samodzielnie lub w warsztacie i nie martwisz się niczym więcej. Mówiąc krótko – masz spokój na kolejnych 150-200 tys. kilometrów. Na dobrą sprawę, w tym momencie zalety nowych turbosprężarek się kończą.

Do wad nowych turbosprężarek możemy zaliczyć fakt, iż czasem nowe turbosprężarki tak naprawdę są były poddane wcześniejszej regeneracji, tyle że w zakładzie producenta. Jeśli mamy jednak do czynienia z produktem fabrycznie nowym, odczuje to nasz portfel. Nowe turbiny są kilkukrotnie droższe, niż regenerowane. Dla przykładu – zakup regenerowanej turbosprężarki może wynieść 1500zł, a za nową będziemy musieli zapłacić 4500zł, a w niektórych przypadkach nawet więcej. Jest różnica, prawda? Innym problemem jest poprawne rozpoznanie powodu uszkodzenia fabrycznej turbiny. Jeśli oddamy samochód do amatorskiego warsztatu, ten jedynie wymieni uszkodzoną turbinę na nową. Może się okazać, że za kilka miesięcy również i nowa turbina ulegnie uszkodzeniu, ponieważ występuje problem ze smarowaniem silnika.

Regenerowane turbosprężarki – Wady i zalety

W przypadku turbosprężarek regenerowanych, lista wad będzie dość krótka. Ogranicza się wyłącznie do serwisu, który przeprowadza naprawę turbiny. Należy korzystać wyłącznie z usług zaufanych serwisów turbosprężarek! Niestety, na rynku znajduje się wiele firm świadczących swoje usługi nierzetelnie, przez co wśród kierowców pojawiają się negatywne opinie odnośnie regeneracji turbosprężarek. Nieprzyjemne doświadczenia nie powinny jednak zrażać nikogo do regeneracji turbin.

W przypadku regeneracji, najważniejsza jest cierpliwość, precyzja i odpowiednie zaplecze technologiczne. Serwisanci zatrudnieni w Turbolux posiadają wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu kompleksowych napraw turbosprężarek. Dysponują wiedzą niezbędną do regeneracji m.in. turbosprężarek ze zmienną geometrią, co do których zarodziło się wiele mitów. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem CIMAT TurboTest Pro, które umożliwia dokładną kontrolę zmiennej geometrii w warunkach statycznych i dynamicznych. Turbina pracuje dokładnie w takich samych warunkach, jak w samochodzie. Ponadto posiadamy profesjonalną doważarkę Turbo Power, bez której nie moglibyśmy przeprowadzić tak wielu napraw.