Pompy olejowe

Jedną z głównych wad silników 2.0 TDI jest nietrwały napęd pompy oleju z wałkami wyrównoważającymi – w wyniku jego zużycia silnik traci smarowanie i zaciera się. By uniknąć kosztów wymiany całej jednostki, warto profilaktycznie naprawić wadliwe części i mieć spokój na lata.

Zajmujemy się regeneracją pomp olejowych o oznaczeniu 03G103537 oraz 03L103537.
Wałki pomp olejowych są przerabiane pod oryginalny zbierak VW długość 10cm.
Ze względu na to, że są bardzo twarde wydłuża to ich pracę nawet na kilkaset tysięcy kilometrów, NIE PRZERABIAMY NA WIĘKSZE GNIAZDO WAŁKA PONIEWAŻ WAŁEK JEST POWIERZCHOWNIE HARTOWANY a szerszy zabierak pęka!!!

NIE WKŁADAMY NASADEK SZEŚCIOKĄTNYCH !!!

NIE SPAWAMY, NIE GWINTUJEMY !!!

Napędy pompy oleju:

  • poprzez łańcuch,
  • poprzez napinacz i zębatkę na wale
  • poprzez koła zębate w nowszych pompach

W tych napędach znajduje się zabierak, który poprzez wałek wyrównoważający przenosi napęd na pompę , która z koleji daje ciśnienie.

Jako jedyni regenerujemy wałki poprzez wydrążenie otworu I wstawienie nominalnej tulei o takiej samej twardości co wałek.

DO REGENERACJI UŻYWAMY SPECJALISTYCZNYCH MASZYN co pozwala na idealną pracę wałka i zabieraka z pompą oleju.